Barion Pixel
+36302147515
2234 Maglód, Lövéte u. 30/4.
08:30 - 16:30

Telekom ügyintézés…

GeriSoft Stúdió Kft.ÁltalánosTelekom ügyintézés…

No, mára sikeresen lezárult egy laza 50 napos ügyintézés a T-mobilenél (mára Telekom).

Történt ugyanis, hogy küldtek egy levelet a számla mellé március elején, hogy a díjcsomagom megszűnik, és ajánlottak mást.
Megnéztem, és szomorúan tapasztaltam, hogy ha olyan kevés agysejttel rendelkeznék, mint szeretnék, be is dőlnék (havi díj még olcsóbb is). De sajnos ha összeszámolok mindent, kiderül, akár 50%-al is többe kerülhet ez nekem. Hát ennek fele sem tréfa, elkezdtem telefonálgatni.

Eredeti felállás az volt 2009 óta, hogy a két lakossági előfizetés előfizetője magánszemély volt, számlafizetője a cégem, és a készülékek is cégnévre voltak véve. Kézenfekvő megoldás lenne, hogy átváltsuk cégesre teljesen. Legalább megszűnik az a 6 éve fennálló anomália, hogy felhívom a 1435-öt, és elküld a géphang a 1430-ra. Itt felveszi egy ember, aki átkapcsol a 1435-re (mert a 1430 lakossági, a 1435 céges üfsz)

Telefon első kör: kiderül, az átírás cégre előfizunként 9000Ft. Hát nem tetszik, de alig 40 perc alkudozás után, hogy nagyobb csomagot igényelek majd mint a jelenlegi, megkapom ígéretbe, hogy ingyen átírják.

Irány a t-pont. Itt kiderül, az nem úgy van, mert van a készüléken részlet, és az nem vállalható át. De mit is kellene átvállalni? Hiszen a cég nevére rendeltem, és a cég fizeti a számlákat? De kiderül, a hülye SAP-ben még lakossági néven van. No, sebaj, újabb telefon.

Kiderül, ez nem gond, és különben se 9000Ft hanem csak 6000 az átírás, de mondtam, azt se fizetem ki, már megegyeztünk, elmegyek egy másik T-üzletbe. Itt kiderül, ok, ha átvállalom a részleteket, de március elsejétől új szabály, akinek hűségvállalása van díjcsomagra, és emiatt van kötbérkötelezettsége ha felmondja, az nem kérhet előfizetői folyószámla módosítást, mert ha a két telefont egy folyószámlára kérjük, akkor nem csak előfizető változik, hanem folyószámla is, így fizessem be a két előfizetés közel 2×130.000Ft kötbérét. Mondtam hülyének ne nézzetek, ismét telefon központba.

Na ekkor már egy újabb hölgyeménnyel beszéltem, akivel újra átvettük a sztorit, és a végén mikor már azt reméltem, lassan megegyezünk, elkövetett egy óriási hibát, mert elkezdett egy ilyen mondatot, hogy:
….igen kedves Péter, szóval az úgy van hogy ha módosítunk, akkor a rendszer automatikusan kiállítja a kötbérről és a készülék részletekről is a számlát, és azt ki fogjuk küldeni…”

Szóval az úgy van?????

Na itt durrant el az agyam, végigmondattam vele a szöveget, és közöltem vele:

Kedves hölgyem, akkor erre hadd reagáljak hasonló stílusban: akkor az úgy van, hogy abszolút nem érdekel, milyen díjcsomagba tesznek át automatikusan, ha a kérésem nem teljesíthető, nem választok semmit. Ellenben az úgy van, hogy május elsejétől minden hónapban kiszámolom, hogy a jelenlegi díjcsomag szerint mennyit fizettem volna, és az úgy van, hogy a különbözetet kiszámlázom Önök felé, és ha nem térítik vissza, akkor fizetési meghagyási eljárást fogok kezdeményezni. ÉS sajnos eléggé kihasználom a díjcsomag korlátait. Mivel az úgy van, hogy aláírtunk egy szerződést, miszerint én 2 évig ezt a díjcsomagot fizetem, és én erről nem vagyok hajlandó lemondani. Tehát az úgy van, hogy ha kell, én egy összegben kifizetem a készülékből hátralévő részleteket, és azonnali hatállyal egyoldalú súlyos szerződésszegésre hivatkozva felmondom a hűségidős szerződést, és akkor az úgy van, hogy átmegyek számhordozással másik szolgáltatóhoz.

Erre a kedves hölgy csak annyit mondott, hogy akkor ezt most ő felvenné panasznak, mert nem jogosult tovább lépni.

És erre az úgy lett, hogy ma bementünk, és mindenféle “miniszteri engedéllyel” vagy a kutya tudja mivel átírattuk a két előfizetést a kért céges előfizetésre, egy folyószámlára, kedvezményes csomagba, és mindezt 0,0Ft-ért 🙂

De most komolyan, mit képzeltek? Lenyelem, hogy egyoldalúan módosítanak, és vagy 50%-al többet fizetek havonta, vagy egy összegben 200eFt-ot?

Hát nemár…. 🙂

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *