+36302147515
2234 Maglód, Lövéte u. 30/4.
08:30 - 16:30

Átverésszagú történet

8 augusztus 2008 Posted by Ábrahám Péter GeriSoft személyes No Comments

Azt hiszem, megint olyan időszakomat élem, amikor mindenki megpróbál velem szórakozni, és ez nem túl jó időszak.
Bár nem nézek ki egy jámbor birkának, mégis időnként próbálkoznak.
Frissítés a cikk végén!

Most a T- próbálkozott be.
Jelenleg kivizsgálás alatt áll az ügy, hamarosan remélem bíztató fejleményekkel tudok szolgálni.

Történt, hogy régi jó dominósként gondoltam, átváltom előfizus rendszerre, mert meg fog növekedni a számlám munkahelyváltás miatt, és akkor nekem ez jobban megéri. Plusz láttam a régi kedvenc telefonom legfrissebb kiadása, a V3xx, nosza, vegyük meg.

Ilyet már csináltunk, párom dominoja is így lett váltva, sőt, aranykártyás lévén még olcsóbb is volt, mint a listaár akkor.

Felhívtam az ÜF-et, ahol előadtam, mit szeretnék, mondtak is árat, hogy erre ugyan több kedvezmény nem jár, 2évre 6.990Ft, K800i esetén 16.990Ft helyett 15.990Ft, esetleg aranykártyásként 6.990Ft + 12x800Ft részlet. ez volt 4.-én.

6.-án becsoszogtam a boltba, kérem ezt és ezt végrehajtani. Már fogdosom a telefont kézben, mire közlik, hogy én nem vagyok aranykártyás, és így 11.990Ft a telefon.
WTF??? kérdem a kis hölgytől. Két napja még az voltam, és az vagyok alig 5éve, 6éve van itt a számom.
Nézegeti, van valami “kék szint” amire ennyi a készülék.

Tehát, jelenleg a helyzet, hogy ha Gipsz Jakab besétál a boltba, és vesz egy 2 éves szerződéssel telefont, akkor megkapja 6.990Ft-ért, ha én veszek új szerződést, akkor szintén, de ha a 6 éve ott lévő számomra váltok át, akkor a hűségemet úgy hálálják meg, hogy +5.000Ft a készülék.

No, ennek fele sem tréfa, felhívom a 1430-at, mert mondtam, így köszi, stornó minden. Közlik, tényleg nem vagyok aranykártyás, kapaszkodj meg, elseje óta, tehát mikor a téves infót adták, már akkor sem voltam az.
Közben új jelszót kellett igényeljek, mert a régi, papírra felírt, biztos jó jelszót nem fogadták el, vissza a boltba, személyi, kód kiütés, új kód beállítás, kimegy, újravisszahív…
Mondtam, ok, felvétel készült a beszélgetésünkről, keressék ki, valamint azt, hogy hogy sikerült lecsúszni nem aranykártyára?

Visszahívnak, hogy megnézték a rendszert, nincs ilyen felvétel, mert én nem is hívtam őket. És a készülék ennyi. (kicsit rövidítek, mert nem férne bele 30k karakterbe).
A k800i pedig nem hogy nem 15.990, vagy 16.990Ft, hanem 22.990Ft lenne nekem?!?!?!
Aranykártyás pedig nem vagyok, mert az eddigi átlag 600pontom nem jött össze, de még a 340pont sem, ami kell hozzá, hanem 250pont. Érdekes, de sajnos sehol sem publikus a pontos kalkuláció. Bár ha azt vesszük, évek után is jár, feltöltések és beszélgetések után is, akkor nem csökkenhetne sehogy…
Ismét az ügyfélelüldöző technika?

Ha ezt a számot átviszem a Pa… vagy Vo… szolgáltatóhoz, akkor pont olyan feltételekkel vehetek 2 éves megkötéssel mobilt, mint bárki más. És tudtommal nem is lehetne máshogy, ha egy készülék azzal a feltétellel 6.990Ft, hogy 2 év hűséget aláírok, akkor nem lehet 11.990Ft 2 évre aláírva.
Továbbmegyek, ilyen ár sehol nem szerepel a honlapjukon, sem vétel, sem váltás esetén, csak annyi, hogy ha átváltáskor készülék is kell, akkor akár akciós áron is vehetek, függően a vállalt szerződéstől.

Ekkor közöltem nekik, hogy nagyon vigyázzanak a tagadással, mert azt le lehet tagadni, hogy én nem beszéltem akkor senkivel, de utána 10percre visszahívott a központ automata ügyfélelégedettség mérő programja, és válaszolgattam a kérdésekre.
Így a kimenő s a bejövő hívás is létezik, plusz az adatok az adatbázisban.
Erre nagy csend, majd ígéret, hogy akkor még keresik a felvételt.
Illetve jó alaposan közölték minden visszahíváskor, hogy “ezt a beszélgetést is rögzítjük”, amire mindig azt válaszoltam, hogy kérném is, hogy rögzítsék, és találják is meg később 🙁

Tehát jelenleg
– tagadják, hogy félreinformáltak, és közöltek egy árat, amit visszavontak. ugye nekem jogom van az ajánlati áron megvenni a készüléket, Teco effektus, mikor a kiírt ár hibás, akkor is az volt kiírva, annyiért kell adják.
– tagadják hogy beszéltünk, és megpróbálják a nyomokat eltüntetni. megéri ez 5k-ért???

Remélem magukhoz térnek, és
– megtalálják a tagadott felvételt, meghallgatják, és rájönnek hibáztak
– ettől függetlenül rájönnek, hogy hülye leszek itt tartani 6 év után is a számomat, ha így állnak az ügyfélhez, inkább átmegyek máshova, és veszek diszkrimináció nélkül mobilt listaáron
– a jövőben tartózkodnak az ilyen viselkedéstől.
– esetleg még bocsánatot is kérnek, mert egyelőre eléggé sértve érzem magamat amiatt, hogy órákba tellett ez az eset, és nem értem el semmit egyelőre.

Folyt köv, remélem mihamarabb…

2008.06.09: Telefon: T-…
A közölt árak helyesek, és az alapján kerülnek kalkulálásra, hogy visszaesett a forgalmam, így ennyibe kerül a készülék.
Megjegyzem, SEHOL nincs ilyen megkötés feltüntetve, ha 2évre aláírsz, akkor ennyi.
Az új ügyfél pedig be fog fizetni 24x előfizetést, és az nekik garantált.

Arra a kérdésre, hogy értem, és megértem, hogy visszaesett a bevételem, de innentől én is ugyanúgy be fogom fizetni ezt a 24x előfizetést + pofázni is fogok róla, tehát pontosan annyi minimálisan tervezhető bevételük lesz velem, mint “idegennel”, nem tudnak válaszolni.
Tehát sem abban nem bíznak,hogy ugyanúgy fizetek majd 24 hónapig, mint “vadidegen”, sem az eltöltött 6 évet nem értékelik.

A telefonbeszélgetést továbbra sem találják, ugye, ha én kaptam egy hivatalos ajánlatot akárcsak szóban is, akkor kötelesek lennének ennyiért adni a gépet.

Azt hiszem, váltás lesz, mert azt, hogy “várja meg, hátha júliusra aranykártyás lesz” nem akarom kivárni.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás