Barion Pixel
+36302147515
2234 Maglód, Lövéte u. 30/4.
08:30 - 16:30

CRM/ASSM rendszer

crmVégső stádiumban halad az új rendszerünk átadása, mely egyrészt CRM (customer relationship management – ügyfélkapcsolati nyilvántartó rendszer) másrészt kevésbé ismert néven ASSM (after-sales service support management – értékesítés utáni szerviz-támogatás kezelő rendszer) lesz.

A CRM-eket elsősorban ugye arra használják, hogy új embereket keressenek fel, vegyék fel a rendszerbe őket, és soron követhessék, hogy hányszor zaklatták szegényt, mire rásóztak valamit 🙂

Ez a rendszer annyiban más, mint a neve is sugallja, ide ÖNKÉNT jönnek az emberek, hogy a megvásárolt berendezéseikhez szerviz támogatást kapjanak, illetve a szervizesek tudják követni a munka igényeket.

Több szintű belépési jogosultságot kezel (ügyfél, szerelő, admin) és ennek megfelelően lehet benne ügyeket intézni.

Minden felhasználó, kapcsolattartó a neki jogosult egységeket látja, a kapcsolattartási címekkel együtt, és a címeken szereplő gépekkel, berendezésekkel. Tud tovább ajánlani szolgáltatást, hibát bejelenteni, karbantartást kérni, vagy bármilyen egyedi ajánlatot kérni.

Mindehhez tartozik eseménynaptár, ahol előre fel lehet venni ügyfelekhez eseményt, mikor hova kell menni szerelni. Mi a munka, ki a kapcsolattartó, minden releváns felvett infó kapcsolható! + kapcsolati térkép is készül, nem is beszélve a teljes körű naplózásról.

Munkalapokat lehet ezek alapján rögzíteni, és nyomtatni, sőt, elméletileg a számla kiállítás is meg lesz oldva benne. Így “örökre” követhető minden, azonnal…

Jelenleg egy klímaszerelő cégre testre szabva készül a rendszer, és ennek megfelelő folyamatok készülnek el, de gyakorlatilag minden szerviz szolgáltatást nyújtó cégnek nagy segítség lehet!

Képek, videók hamarosan!

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *