Gondoltunk egy nagyot, és merészet, és olyat lépünk meg (ismét), ami egyedülálló a csomagolástechnikai szervizzel foglalkozó cégek körében. Halkan jegyzem meg, sajnos ez elmondható majdnem minden szervizeléssel foglalkozó cégre, hogy ennek a területnek a kihasználtsága, gépiesítése erősen 10% alatti.
Novembertől minden partnerünket bevezetjük a szerviz támogató rendszerünkbe, minden gépükkel egyetemben, és megadjuk a külső hozzáféréshez szükséges belépési kódokat is. A rendszer használatáról szóló rövidebb ismertető oldalunk is ezzel párhuzamosan készül.
Minden kedves partnerünk minden gépe, amit mi javítunk vagy karban tartunk, bele fog kerülni a rendszerbe. Ebben a CRM jellegű rendszerben lesz lehetőség hibajavítási vagy karbantartási igény leadására, de megtekinthető az összes korábbi javításkor készült munkalap, és a gépek fényképei is. Az ütemezett karbantartások időpontjairól email értesítőt küldünk, melyben naptár melléklet file is található, így egy mozdulattal a személyes naptárba (Google calendar, Apple iCal, stb) elmenthető az esemény. A közelgő időpontról pedig 3 nappal korábban emlékeztetőt is küldünk.
A rendszerbe még további hasznos funkciók is kerülnek, melyek egy részét az ügyfeleink is használhatják, de van, ami láthatatlanul csak kényelmi funkciókat lát el.
A használattal kapcsolatos kérdések esetén állunk szíves rendelkezésükre!