Barion Pixel
+36302147515
2234 Maglód, Lövéte u. 30/4.
08:30 - 16:30

Mi az hogy terméktámogatás és termékkövetés?

GeriSoft Stúdió Kft.GeriSoft személyesMi az hogy terméktámogatás és termékkövetés?

Mivel ma rá kellett jöjjek, hogy máshogy tekintek erre a kérdésre, mint “kellene”, gondoltam hátha mégsem bennem van a hiba.

Adott egy ügyviteli szoftvereket forgalmazó/készítő cég, neve legyen még nem publikus :)

Szoftverük temérdek bugtól hemzseg, és a hibákat sem javították ki, ezért, illetve mert idén bevezetnénk valami nagyobb VIR-t, lemondtuk a supportot.

És láss csodát, ma szólnak a kollégák, hogy a “számlák kiegyenlítése” modul nem jó, nem lehet 2011-es dátumot felvinni kiegyenlítéshez.
Belémbújt a kisördög, mondom ez összefügg a support lemondással, ezért telefonáltam egyet.

Nos, közölték, hogy a 2011-es dátum felvitelének lehetősége(!!) az a decemberi upgrade-ben van benne, ezért nem működik.
????????????
van egy szoftware, amibe beleépítenek olyan blokkokat, amit a későbbi upgrade-ek unlockolnak?

Ez évben folyamatosan heteket, hónapokat kellett várnunk hibajavításra, ha épp nem azt közölték, ez nem hiba, ez ilyen.
Vagy hogy a számlák listájában van 15 oszlop, aminél 6-ra lehet rendezni, a maradékra nem, erre azt mondták, egyéni fejlesztésre fel lehet venni, térítéssel.
Hát B+, én is programozok, ha van egy exportom, ami kiad X oszlopot, és ebből 6-nál benne van a sorrendezés ASC/DESC, akkor az emailben megadott 30 soros válasz begépelése tovább tart, mint a kész hívásokat beintegrálni a maradék 11 oszlopra is, SQL lekérés is megvan, azt se kell módosítani.

Agyam elszáll.

Tehát szerintük termékkövetés/terméktámogatás = saját maguk által elkövetett hibák javítása pénzért, vagy beépített lockolások feloldása pénzért.

(közbevetném, hogy az egyik VIR szállítót azért nem fogadtuk el, mert szerinte az automatikus szoftver update is a support része pénzért(!), és nem csak a saját kérések teljesítése. SAP BO esetén automatikus telepítés volt frissítésre, érdekes… ez a licenc díjban volt benne, nem a supportban)

Bennem van a hiba? vagy tényleg gerinctelenség, hogy lockolják a programot, ha nem fizetsz supportot? Tényleg pénzért kell a hibajavítást megkapni?
Csak én vagyok akkora f…fej, hogy telefonban segítek a partnereinknek, legyen az szoftveres dolog vagy gépjavítás?

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *