Szerviz támogatás kezelő rendszer

crm

CRM/ASSM rendszer

Értékesítésre kész állapotba került az új rendszerünk, mely egyrészt CRM (customer relationship management – ügyfélkapcsolati nyilvántartó rendszer) másrészt kevésbé ismert néven ASSM (after-sales service support management – értékesítés utáni szerviz-támogatás kezelő rendszer).

A CRM-eket elsősorban ugye arra használják, hogy új embereket keressenek fel, vegyék fel a rendszerbe őket, és soron követhessék, hogy hányszor zaklatták szegényt, mire rásóztak valamit 🙂

Ez a rendszer annyiban más, mint a neve is sugallja, ide ÖNKÉNT jönnek az emberek, hogy a megvásárolt berendezéseikhez szerviz támogatást kapjanak, illetve a szervizesek tudják követni a munka igényeket.

A rendszer több szintű belépési jogosultságot kezel (ügyfél, szerelő, admin) és ennek megfelelően lehet benne ügyeket intézni.

Minden felhasználó, kapcsolattartó a neki jogosult egységeket látja, a kapcsolattartási címekkel együtt, és a címeken szereplő gépekkel, berendezésekkel. Tud tovább ajánlani szolgáltatást, hibát bejelenteni, karbantartást kérni, vagy bármilyen egyedi ajánlatot kérni.

Mindehhez tartozik eseménynaptár, ahol előre fel lehet venni ügyfelekhez eseményt, mikor hova kell menni szerelni. Mi a munka, ki a kapcsolattartó, minden releváns felvett infó kapcsolható! + kapcsolati térkép is készül, nem is beszélve a teljes körű naplózásról.

Munkalapokat lehet ezek alapján rögzíteni, és nyomtatni, sőt, megfelelő számlázó rendszer esetén a számla kiállítás is meg lesz oldva benne(online adattovábbítás). Így “örökre” követhető minden, azonnal…
A munkákat napi munkaszervezés listával lehet kiosztani, melyhez előre le tudja generálni a rendszer a munkalapokat is, így a helyszínen már csak aláírni kell!

Jelenleg egy klímaszerelő cégre testre szabva készült a rendszer, és ennek megfelelő folyamatok készültek el, de gyakorlatilag minden szerviz szolgáltatást nyújtó cégre testre szabható a rendszer, és így kerül átadásra!

Képek, videók hamarosan elérhetőek lesznek!

Vélemény, hozzászólás?