Barion Pixel
+36302147515
2234 Maglód, Lövéte u. 30/4.
08:30 - 16:30

Játszóház program részletes leírás

GeriSoft Stúdió Kft.Játszóház program részletes leírás

Köszönjük, hogy érdeklődik szoftverünk iránt! Az oldalon részletes ismertetőt talál a programunk fő funkcióiról, mely később súgóként is használható.

A Játszóház beléptető rendszer kifejlesztésében a korábbi verziókat használó játszóházak voltak segítségünkre, így a funkciók mind korábban felmerült valós igények alapján lettek kialakítva. A rendszer böngészőben futtatható, így teljes mértékben független operációs rendszertől és a számítógépek hardwerétől. Kijelenthető, hogy bármely eszközön használható, mely képes egy internet böngészőt futtatni. A rendszert teszteltük Windowson, Linuxon és OSX-en is, továbbá van, aki iPaden vagy iPhone-on is ellenőrzi menet közben a rendszert, de Androidon is használható. (egyes alacsony felbontású mobil eszközökön a zoomolás esetén lehetnek megjelenítési gondok)

A beléptető rendszert alapvetően webserverre telepítve javasoljuk használni, így kihasználható a többgépes üzemmód, de a csomagár keretein belül vállaljuk helyi gépre vagy helyi serverre telepítést is Ubuntu Linux rendszeren helyi kiszolgáló futtatása mellett. (A hírlevél és a többi értesítő email funkció csak webserver verzió esetén használható teljes biztonsággal)

Belépés képernyő

A program kezeléséhez szükséges, hogy a kezelő azonosítsa magát. Ehhez felhasználónév és jelszó szükséges.

A megfelelő jogosultságoknak megfelelő műveletek végezhetők el a későbbiek folyamán.

Természetesen egyedi céglogóval is kérhető a program.

 

Fő kezelői képernyő

A fő képernyőn a 4 leggyakoribb funkcióhoz találunk gyorsgombokat.

Természetesen minden funkció elérhető a bal oldali menüből is.

A bal oldalsávban a játszóház program főmenü található, a lenyitható menüpontok alatt további lehetőségek állnak rendelkezésünkre. A főmenü szélén látható az esetleges nyitott hitelek száma, rákattintva ennek tételes listája is megtekinthető.

 

Gyerekek főmenü

A játszóház szoftverben a legfontosabb a gyerekek felvétele a rendszerbe. A felvett gyerekek léphetnek be a játszóházba, és hozzájuk lehet esetleg bérleteket, vásárlásokat, rendezvény foglalásokat rögzíteni.

A gyerekekről csak a legalapvetőbb funkciókat kell rögzíteni.

A gyerekek közt egy szűrhető listában tudunk keresni. Van lehetőségünk adatmódosításra, új gyerek felvitelére, vagy épp gyerek törlésére is.

Ha a gyerekhez állandó kedvezményt állítunk be, akkor a rendszer ezt fel fogja használni a későbbiek folyamán ha játékot fizetne.

Kérésre a rendszer minden nap a születésnapos gyerekeknek küld e-mailt előre meghatározott szöveggel (pl kedvezmény ajánlás, meghívó, stb)

 

Játékok főmenü

Játék kezdetekor (gyermek érkezik a játszóházba) ki kell keresni a név alapján a gyereket. A bal oldalon az aktuális státuszuk látható.

Játék indítása akkor lehetséges, ha megadjuk a karszalag sorszámát/vonalkódját (kikapcsolható funkció).

Később a játék leállítása is lehetséges kereséssel és vonalkóddal is.

Egy karszalaggal több gyermek is beléptethető, ha ezt engedélyezzük.

Bérletek kezelése

A gyerekek vásárolhatnak bérleteket. A bérletek a játék fizetésére szolgálhatnak.

Egy bérletnek lehet perc tartalma (hány percet fizethet) és lehet egy lejárati ideje (ezen időn belül kell elhasználni a perceket.

A bérleteket lehet halmozni is, az idők összeadódnak.

 

Statisztikák

A játékokról folyamatos statisztika kérhető le.

Alapértelmezésben a mai nap látható, de tetszés szerinti szűrést is végezhetünk.

A grafikon órákra leosztva mutatja a játszóház terheltségét, a táblázat pedig forintosítva a bevételt.

A statisztikából az adminisztrátor törölhet tévesen felvitt adatokat.

 

Büfé termékek eladása

Természetesen lehetséges a kiszolgálás büféből is. Az előzetesen felvitt törzsadatokból tud a rendszer eladást generálni.

A termékek eladásához vonalkód olvasót javaslunk.

A vonalkód, mennyiség és kedvezmény termékenként felvihető. Ha a gyerek játék fizetéskor szeretné kifizetni a büfé fogyasztást, van lehetőség hitelre adni a kért terméket.

 

Rendezvények foglalása

A játszóházban tartott rendezvényekre (születésnap, egyéb bulik) lehet foglalást rögzíteni.

A rendezvény foglaláshoz meg kell adni a terem nevét, ahol lesz, időpontot, személyek számát, hozzá kell kötni egy meglévő taghoz, meg kell adni a kedvezményt, az opciókat, és az előleg mértékét.

A végösszeget a rendszer a minimális rendezvény díjjal korrigálja.

Egy teremben egy időben egy rendezvény lehet, így ha másodikat foglalnánk, a rendszer hibát jelez.

A lap alján található rendezvény naptár segít a rendezvények közt eligazodni.

A táblázatos megjelenésben van lehetőség utólagos megjegyzést hozzáfűzni a foglaláshoz, valamint itt van lehetőség kifizetni az előleg feletti részt is.

Ha lemondják a rendezvény foglalást, az időpont törölhető a naptárból.

 

Kassza

A kassza gyűjti folyamatosan a bevételeket. Ide kerül az összes játék, büfé, rendezvény bevétele.

A kasszát nap végén, vagy más időszakban lehet üríteni. Az ürítéskor meg kell adni az új kassza nyitó összeget, valamint a címlet listát is fel kell vinni. Ha az összeg és a címlet lista nem egyezik, a felvitel sikertelen lesz.

A kasszába lehetőség van rögzíteni soron kívüli bevételeket és kiadásokat is.

 

Beállítások menü

Ebben a részben van lehetőségünk minden rendszer változót beállítani.

Meg lehet adni a bérletek törzsadatait, a rendezvények opciós árait és a rendezvények minimális díját.

Meg lehet adni akár minden napra más percdíjat, és fel lehet venni előre egy adott naptári napra egy adott összeget (pl gyermeknapkor 5Ft/perc)

A rendezvények alap /óra/fő árak is többszörösen rögzíthetők (más ár hétvégén és más hétköznap).

Itt adhatók meg a kezelők adatai is.

Innen érhető el a hírlevél írása opció is. A hírlevél kiküldésre kerül minden tagnak, aki megadta az emailcímét. Külön van lehetőség egyedi szűrésekre is kérés esetén.

A hírlevél időzítve, óránként fix darabszámmal kerülnek kiküldésre.

 

Rendszer napló

A naplóban rögzítünk minden fontos eseményt, így naprakészen kikereshető, ki mikor milyen műveletet hajtott végre.

 

Karszalagok

A rendszerbe alapesetben csak karszalaggal (sorszámozott) lehet beléptetést végrehajtani.

Azt is figyeli a rendszer, hogy egy vonalkód kétszer nem adható ki, de azt is előre lehet rögzíteni, milyen sorozatszám tartományunk van. Csak az ide passzoló sorszámokkal enged játékot indítani.

 

Büfé standolása

Természetesen, ha büfé van, van lehetőség standolni a büfében. Ezt a szokásos módon, “vakon” lehet megtenni. A megjelenő mezőkbe fel kell venni, mennyit találtunk belőle.

Standolni csak normál terméket vagy alapanyagokat lehet/kell. Ha a mennyiség nem stimmel, a rendszer felhívja a figyelmet a helyesbítésre.

Ha elfogadjuk a mennyiséget, ezzel az állapottal rögzíti az új készletet a program. A naplóba részletesen elmenti a standolást, és az eltérést is táblázatos formában.

 

Büfé termék törzsadatok

A termékek kezelése a törzsadatok részben végezhető. Itt lehet meglévő termékeket bevételezni, árakat módosítani, vagy új terméket felvinni.

Természetesen ha vonalkódos értékesítést választunk, akkor a vonalkód mező kötelező.

Három féle termék lehet: normál, alapanyag, gyűjtő termék. A gyűjtő(készített) termék több alapanyagból állítható össze, előállításig nem készletezett termékek (melegszendvics, italporok, kávé specialitások).