Szerviz-CRM rendszer használata

2016 novemberében, mint azt blog bejegyzésünkben megírtuk, bevezettük a szerviz támogató CRM rendszerünket a csomagológép szervizre. Az átállás hónapjában megpróbáljuk egyszerre rögzíteni visszamenőleg az elmúlt két év anyagát, illetve folyamatosan új partnereink részére készítjük a hozzáféréseket.

A rendszer használata rendkívül egyszerű, de szeretnénk még könnyebbé tenni a lenti pár sorral a használatot.

Kezdjük azzal, hogy mire jó ez? Nos, kedves ügyfeleink a rendszerbe belépve saját adatlapjukon megtekinthetik a hozzájuk kapcsolt cégeket, telephelyeket, és az ott található gépeket. Ezen gépek teljes élettörténete nyomon követhető, megtekinthető a javítások munkalapja, illetve a javításkor készült képek is gépenként össze vannak gyűjtve. Ha egy gép elromlik, itt tud javítási igényt leadni, illetve itt jelennek meg az általunk felvitt javítási időpontok is, melyekről email értesítőt küldünk a felvitelkor, és az előre ütemezett időpontok előtt 3 nappal is.

A rendszerbe amikor felvesszük a felhasználót, akkor kap egy értesítő emailt, benne a szükséges információkkal, mint hogy hol tud belépni, milyen jelszót generáltunk, illetve ennek a leírás oldalnak is az elérhetősége benne van. Belépni az emailben talált címen, a saját emailcímével és jelszavával tud.

Belépés után a saját vezérlőpultjába kerül mindenki, a saját esemény naptára tekinthető meg, illetve egy közös üzenőfal, amin lehet beszélgetni. FONTOS! Az üzenőfal publikus, minden felhasználó láthatja.

A főmenü a sötét szürke sáv, az almenü a világos szürke sáv. Itt a legfontosabb, az adataim menüpont.
Ide kattintva a saját adatlapját láthatja az ügyfél. Megtekintheti és módosíthatja a saját felhasználói fiók adatait (rövid név, emailcím, jelszó). Fénykép felöltését a profilhoz az adatmódosítás kérése gombra bökve lehet kérni.
A személyes adatok részen lehet megtekinteni a valós kapcsolattartó adatokat, itt is kérni kell az adatmódosítást, ha valamit elírtunk volna.
A címek részben az összes olyan cím kerül listázásra, amely címek ehhez a kapcsolattartóhoz vannak kötve. A legtöbb esetben egy cég egy kapcsolattartó és 1-2 gép van, de sok olyan céggel tartunk kapcsolatot, ahol több telephelyen több kapcsolattartó több gépe van, így ezeket mindig kapcsolnunk kell.
A berendezések pontban lehet megtekinteni az adott címeken található gépek főbb adatait, és meg lehet tekinteni a gépekhez tárolt képeket is. Szerelés közben rendszeresen készítünk ugyanis képeket.
A munkalapok pontban a gépek javításakor készült munkalapok tekinthetők meg, kivonatos formában, de egy gombnyomással kérhető másolat eredetivel megegyező másolatként.
Ajánlásaim: ha meg van elégedve munkánkkal, vagy ezzel a rendszerrel, és van olyan ismerőse, akinek segíthetünk bármiben, kérjük, küldje el részletesen, kit és miért keressünk meg. Az ajánlásokat követjük, és sikeresség esetén megháláljuk valamivel kedvességét!
Az eseményeim menüpontban jelenik meg az összes felvett esemény, ami ehhez a fiókhoz kapcsolódik. pl. a következő karbantartás ütemezett elvégzése.
A bejelentéseim menüpont tartalmazza a hiba bejelentéseket vagy a karbantartási igény bejelentéseket. Ezek státuszával együtt: függőben, sikeres, sikertelen lezárt.
Végül az árajánlataim menüpontban érhető el másolat az Önnek ebből a rendszerből kiküldött árajánlatokból. Ezek is utólag megtekinthetők, és kinyomtathatók.

Az oldalsó menüben található a hiba és a karbantartási igény bejelentő modulok. Ezeknél ki lehet választani a saját gépek közül, melyik érintett a kérésben, és lehet egy rövid üzenetet is csatolni, például hogy mi a baj a géppel, vagy mikorra szeretné ha kiérnénk.

Az okosságok nevű részben pedig további aloldalaink linkjei érhetők el, illetve a letöltések modulba terveink szerint gépkönyvek, prospektusok kerülnek majd.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.